Siekti gilesnės mokslų ugdymo turinio integracijos tiesiog būtina. Ugdymo turinys turi būti glaudžiai siejamas su naujomis technologijomis ir jų praktiniu panaudojimu. Patartina daugiau laiko skirti mokinių praktinei veiklai, projektams. Svarbu ugdyti eksperimento planavimo ir atlikimo gebėjimus, analizuoti rezultatus, juos pateikti ir apibendrinti, interpretuoti mokslinius faktus ir argumentuotai diskutuoti. Darbo su elektra ugdymo sistema BELA padeda analizuoti elektros reiškinius.
Kaip veikia sistema?
Kiekvienas moksleivis turi savo saugų maitinimo šaltinį SELV 3W. Atsitikus trumpam jungimui ar kitoms situacijoms, nėra įtakos kitoms moksleivių darbo vietoms.
- TRUMPIEJI JUNGIMAI dėl netinkamai parinktų elementų
- ĮRANGOS PAŽEIDIMAI dėl netinkamų komponentų sujungimo
- DARBO VIETŲ SĄVEIKAVIMAS – per didelis energijos šaltinio perkrovimas paveikia visą sistemą klasėje
- NEVIENODAS ĮTAMPOS PASISKIRSTYMAS klasės priekyje ir gale
- NUDEGIMO PAVOJUS, kai moksleivių darbo vietos priklauso nuo centrinio šaltinio
- TRUMPAM JUNGIMUI ATSPARŪS MAITINIMO ŠALTINIAI – moksleivių darbo vietos nesąveikauja viena su kita
- SAUGIOS DARBO VIETOS ir maitinimo šaltinių apsauga bandymų metu prijungus netinkamus komponentus
- Panašios mokytojų ir mokinių darbo vietos – BE ĮTAMPOS PRARADIMO
- SAUGUS MAITINIMO ŠALTINIS (SELV 3W), prijungiamas stalo rozetėje
Sistemos privalumai
- Visa sistema atspari trumpiems jungimams;
- Visa sistema prijungta prie mokytojo valdymo bloko, todėl mokytojas bet kada gali išjungti visą sistemą vieno mygtuko paspaudimu;
- Laboratorinė plokštė suvažiuoja į stalą, todėl nedarant eksperimentų tai netrukdo daryti kitus nesusijusius eksperimentus ar naudotis kitomis ugdymo priemonėmis
- SAUGIOS DARBO VIETOS ir maitinimo šaltinių apsauga bandymų metu prijungus netinkamus komponentus