„Photon“ specialiųjų ugdymo poreikių rinkinys

Photon™“ specialių ugdymo poreikių rinkinys (SEN)

SEN rinkinį sudaro edukacinis robotas „Photon™“, du edukaciniai kilimėliai ir 50 edukacinės terapijos užsiėmimo pratimų, skirtų vaikams, turinčių autizmo spektro sutrikimų ir emocinių bei socialinių sutrikimų.

Rinkinį sudaro:

  • Edukacinis robotas „Photon™“ (1 vienetas).
  • „Photon™“ edukacinis kilimėlis (2 vienetai).
  • Užduočių lapų komplektas (komplektas iš 50)
  • 5 specialių mokymo kortelių komplektai, padedantys atlikti pratimus:
    – Papildomu ir alternatyvaus bendravimo (AAC) standartu paremtos piktogramos;
    – Mokymo kortelės su pavaizduotomis emocijomis, daiktais ir kasdienine veikla
    – Mokymo kortelės su mūsų programėlėje naudotais simboliais
    – Mokymo kortelės su raidėmis ir skaičiais
    – Mokymo kortelės, vaizduojančios kryptis, formas ir spalvas.
Pažymėti
Pažymėti
Pažymėti
Kategorijos: ,

Tai yra pirmasis toks rinkinys pasaulyje

Modernios technologijos pamažu tampa standartu švietime. Jos skatina vaikų visą gyvenimą trunkančio mokymosi gebėjimų vystymąsi. Taip pat jos padeda formuoti pažintinius ir kalbinius įgūdžius. Tinkamai taikomos modernios technologijos moko savarankiškumo planuojant ir atliekant užduotis, tai pat ir dirbant komandoje. Sumanus įrankių, tokių, kaip robotas „Photon™“, naudojimas kartu su susijusiomis programėlėmis didina vaikų motyvaciją. „Photon™“ SEN rinkinys yra skirtas vaikams su autizmo spektro sutrikimais ir emociniais bei socialiniais sutrikimais. Tai yra pirmasis toks rinkinys pasaulyje ir mes didžiuojamės, kad jis buvo sukurtas Lenkijoje. Rinkinio autorės yra sertifikuotos mokytojos-terapeutės, kurios mato didelį modernių technologijų naudojimo dirbant su vaikais, turinčiais specialių ugdymo poreikių, potencialą – Renata Idzik, Agnieszka Setnikowska ir Małgorzata Rabenda.

Tikslinio amžiaus grupės

Šis rinkinys tinka:

  • ikimokyklinio amžiaus vaikams,
  • jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikams,
  • nuo 10 iki 12 metų amžiaus vaikams.

Atkreipkite dėmesį, kad nors šie užsiėmimai yra skirti tam tikroms amžiaus grupėms, tai yra tik mūsų pasiūlymas – su SEN vaikais dirbantys mokytojai geriausiai žino, kas tinka kiekvienu atveju. Jie žino savo mokinius, jų poreikius ir jų dabartinio bei planuojamo vystymosi lygį, kurie yra lemiantys veiksniai, sprendžiant dėl siūlomų užduočių.

Rinkinys yra naudojamas įvairiais būdais ir pasižymi lanksčia sistema

Rinkinį sudaro 50 pratimų, į kuriuos įeina:

  • 20 pratimų, lavinančių socialinius ir emocinius įgūdžius;
  • 30 pratimų vaikams, turintiems autizmo spektro sutrikimų, suskirstytų į tris sritis (bendravimo, pažintinė ir socialinė).

Rinkinį galima naudoti dirbant su vienu vaiku arba su grupe. Šiuos užsiėmimus galima naudoti kaip idėją toliau kurti žaidimus ar specialius pamokų planus. Jie yra sugrupuoti pagal įgūdžius, bet terapeutai gali naudoti visus pratimus pasiūlyta tvarka arba pritaikyti juos ir pakeisti tvarką.

Paprasta naudoti

Norint vesti užsiėmimus, reikia tik bazinių mobiliųjų prietaisų (planšetės ar išmaniojo telefono) naudojimo įgūdžių – tiesiog reikia juos prijungti prie roboto. Į pratimus įeina intuityvus roboto – jo judėjimo, jo ausų spalvų ir skleidžiamų garsų, programavimas. Pratimus palengvina edukacinis kilimėlis ir išsamus mokymo kortelių rinkinys. Programavimo patirtis nereikalinga.

Robotas „Photon“ padeda:

  • palaikyti emocinį vystymąsi
  • lavinti bendravimo įgūdžius
  • vaikams tinkamai vystytis.

Apie autores

Renata Idzik („Photon EdTech“ specialistė) Ikimokyklinio ugdymo mokytoja. Specializuojasi specialiojo ugdymo ir edukacinės terapijos srityje. Žavisi moderniomis technologijomis ir jų naudojimu ikimokyklinio amžiaus vaikų ugdyme. Renata taip pat yra instruktorė, konsultantė ir mokymo programų autorė. Ji dalyvauja keliuose projektuose, įskaitant nacionalinius, tokius, kaip „Mokykla novatoriui“. Ji dirbo su Žemutinės Silezijos universitetu Lenkijoje ir vedė kursus: Asmenų su protine negalia ugdymas ir reabilitacija.

Agnieszka Setnikowska („Photon EdTech“ specialistė) Edukacinės terapijos mokytoja ir ikimokyklinio ugdymo mokytoja. Ji dirba Opolės vaikų reabilitacijos centre Lenkijoje, kur taiko modernias technologijas savo darbe su vaikais, turinčiais įvairių negalių. Ji turi didelę darbo patirtį su ikimokyklinio ir jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikais, turinčiais specialių ugdymo poreikių. Dabartinis darbas leidžia jai siekti savo interesų, įtraukiant naujas technologijas į neįgalių asmenų gydymą.

Małgorzata Rabenda („Photon EdTech“ specialistė) Matematikos ir informatikos mokytoja, edukacinės terapijos mokytoja. Instruktorė, jaučianti aistrą mokymui. Naujų technologijų, programavimo ir robotikos entuziastė. Kelių edukacinių naujovių iniciatorė, edukacinių straipsnių ir medžiagos autorė. Projektų „Pistacja.tv“ ir „Lekcja Enter“ specialistė. Instruktorė daugelyje nacionalinių edukacinių projektų, taikančių ICT, stiprinanti įgūdžius ir lyderystę.

Pradėkite rašyti ir paspauskite Enter

Krepšelis

Krepšelyje nėra produktų.