Interaktyvūs kubai „iMO LEARN“

Interaktyvūs kubai „iMO-LEARN“ – tai priemonė, kurios pagalba sukuriamas visiškai naujas, unikalus ir revoliucinis mokymo bei mokymosi būdas. Dinaminis sėdėjimas, aktyvus mokymasis ir įsisavinimas – viskas viename produkte!

 

iMO-LEARN kubas yra sukurtas taip, kad gali tarnauti kaip mokyklinis baldas lanksčiai mokymosi aplinkai sukurti. Dėl lengvos kubų konstrukcijos galima kūrybiškai modifikuoti klasės sėdėjimo išsidėstymą. Pavyzdžiui: apskritimas, pusė apskritimo, dialogo ratas ir sėdėjimas dviese, vienas priešais kitą.

NUO ŠIOL JUMS NEBEREIKĖS MOKYTI SĖDINT. NUO ŠIOS AKIMIRKOS JŪS MOKYSITE JUDĖDAMI!

Ne paslaptis, kad šiais laikais vaikai juda per mažai. Vaikams rekomenduojama būti fiziškai aktyviems bent 60 minučių per dieną, bet pagal statistiką, tokių vaikų yra mažiau nei 10%. Ir tai yra labai blogos naujienos, nes judėjimas vaikui yra labai svarbus ne tik fizinei sveikatai, bet ir protui. Jau dabar visuomenė susiduria su didelėmis jaunimo sveikatos problemomis: nutukimas, neteisinga laikysena, stuburo problemos. Ilgainiui tai gali sukelti netinkamos gyvensenos ligas. Be visa to, tai turi įtakos ir mokslo rezultatams. Kada jeigu ne dabar yra pats tinkamiausias laikas pakeisti šią gąsdinančią statistiką?

KAIP MOKYMASIS PER JUDESĮ GALI BŪTI SUJUNGTAS SU MOKYMOSI TURINIU?

„I3-Technologies“ kompanija sukūrė interaktyviuosius kubus iMO – LEARN, kurie suteikia galimybę vaikams mokytis judant. Su jais pamokos nebus sudėtingesnės, bet labiau įtrauks, sudomins tiek vaikus, tiek ir mokytojus. Interaktyvūs kubai iMO yra dviejų versijų: skaitmeniniai ir analoginiai. Skaitmeninė versija turi integruotą judėjimo sensorių, kuris bevieliu būdu susijungia su interaktyvia programine įranga i3LEARNHUB.

JUDĖJIMO ĮTAKA MOKYMUI(SI)

Judėjimo integravimas į mokymo(si) procesą sukuria įdomesnę mokymosi aplinką ir labiau įtraukia vaikus. Judesys taip pat stimuliuoja smegenis ir turi itin teigiamą poveikį vaikų mokymosi rezultatams. Naudojant mokymo per judesį metodikas, vaikai tampa ramesni ir labiau susikoncentruoja į mokymosi procesą. Visa tai leidžia siekti geresnių mokymosi rezultatų, geresnės sveikatos ir savijautos.

Mes išskiriame tris mokymo metodikas: dinaminį sėdėjimą, aktyvųjį mokymąsi ir aktyvųjį skaitmeninį mokymąsi. Tikime, kad Jūs atrasite dar daugiau metodikų.

DINAMINIS SĖDĖJIMAS

Vaikams ramiai išsėdėti standartinėje kėdėje tikrai yra nemenkas iššūkis.  Tai juos verčia jaustis nejaukiai, nenatūraliai ir suvaržytai. Viso to galima išvengti unikalios kubo formos dėka. Kaip jau žinome, ne visos kubo plokštumos yra lygios. Sėdėdami ant šių kubų vaikai daug daugiau juda. Jeigu sėdime ant įgaubtos kubo dalies, išgaubtoji dalis yra ant žemės, todėl vaikas gali siūbuoti ir nuolatos judėti klasėje netrukdydamas kitiems mokiniams. Be to, ergonominio dizaino kubas iMO – LEARN suteikia ne tik laisvesnį, bet ir sveikesnį sėdėjimą.

Interaktyvieji kubai iMO -LEARN yra puiki priemonė suaktyvinti vaikų fizinį judėjimą pamokoje tiesiog naudojant juos vietoje standartinių kėdžių. O čia – jau Jūsų pasirinkimas, ar Jūs pakeisite standartines kėdes, ar turėsite aktyvią mokymosi zoną. O gal turite kitokių idėjų?

AKTYVUS (KINESTETINIS) MOKYMASIS

„iMO“ gali būti naudojamas:

  • Fiziniams pratimams, kurie padidintų vaikų širdies ritmą (ne trumpiau, nei 5 min.);
  • Trumpiems fiziniams pratimams, pažinimo iššūkiams arba naudoti abiejų kombinaciją. Tokiu būdu smegenys gaus daugiau deguonies ir pamokose bus didesnė įvairovė;
  • Užsiėmimams, kurie gali būti sujungti su specifiniu mokymosi turiniu.

Šiuos aktyvaus mokymo metodus galite naudoti mokantis matematikos, kalbų, balansinių pratimų ar sprendžiant galvosūkius. Iš tiesų, nėra apribojimų, kur galite naudoti kubus iMO-LEARN. Kiekvienoje mokymo srityje galima rasti specifinį pritaikymą!

SKAITMENINIS AKTYVUS(KINESTETINIS) MOKYMASIS

Akimirksniu galite transformuoti interaktyvųjį kubą iMO – LEARN į skaitmeninę mokymosi aplinką, pridėdami judėjimo sensorių. Transformavus iMO – LEARN į skaitmeninę aplinką, mokiniai į klausimus atsakinėja judindami iMO kubus. Mokytojas užduoda klausimą ir pateikia pasirinkimo variantus. Viena iš plokštumų reiškia vieną iš atsakymo variantą. Jeigu vaikas atsisėda ant plokštumos, reiškiančios teisingą atsakymą, programa tai parodo, o jeigu neteisingą – taip pat. Klausimai gali būti užduodami spontaniškai, jiems galima ruoštis iš anksto. Vaikus tokie užsiėmimai itin įtraukia, o naudodami judesį vaikai geriau įsimena mokomuosius dalykus.

KODĖL VERTA RINKTIS INTERAKTYVIUS KUBUS IMO-LEARN?

  • Lanksti mokymo(si) aplinka
  • Tai produktas, kuris judėjimą paverčia mokymosi objektu
  • Lengvo fizinio aktyvumo suderinimas su sėdima veikla turi stiprinantį poveikį sveikatai
  • Skatina mokymąsi, gerina vaikų susikaupimą ir ugdo dėmesio išlaikymą
  • Ugdomas vaikų kūrybiškumas
  • Lavina kognityvinius įgūdžius
  • Sėdėjimas tampa nebe judėjimo apribojimu, o ugdymo dalimi
  • Ergonominis dizainas;
  • Tvari koncepcija ir medžiagos;
  • Susietas su interaktyviąja programine įranga;
  • Aktyvūs ir kūrybiški interaktyvūs turinio resursai
  • Sukurta mokytojų ir vaikų – specialiai mokytojams ir vaikams;
  • 100 bazinių užduočių ir 40 konstrukcijų pavyzdžių, kaip naudoti iMO pamokose;
  • Analogų neturinti mokymosi patirtis.

KINESTETINIO MOKYMOSI UŽDUOČIŲ PAVYZDŽIAI

112

SKAIČIUOTUVAS

LENKTYNĖS

SMEGENŲ DARBAS

TRUPMENŲ MAGIJA

TIKSINTI LAIKO BOMBA

Jeigu turite klausimų, domina šis produktas ar sprendimas, užpildykite užklausos formą ir mes su Jumis susisieksime!

    Pradėkite rašyti ir paspauskite Enter

    Krepšelis

    Krepšelyje nėra produktų.